2 juli 2014

På resa till Damnark

Nu sitter jag på ett hotellrum i Danmark! Vi åkte hemifrån strax efter klockan 9 idag och har gjort några små stopp på vägen ner under dagen. Det gick bra att packa, jag trodde flera gånger att jag glömt något eller gjort något fel men så kom jag på att det inte var så! Jag hade planerat att använda en 40L Osprey ryggsäck och en weekender-väska bara men väskan blev för tung. Vi löste det genom att ta en lite större rullväska och att flytta över några tunga saker så som skor. Jag fick också stanna och köpa ett fodral till min dator. Vi siktade in oss på Clas Ohlsson men vår GPS visade oss vid ett tillfälle till en liten by som hette Getinge. Jag gissar att det bodde någon där som råkade heta just Clas Ohlson, haha!

I stugan vid Sauble Beach vid Toronto har vi inget internet, så det kan hända att det blir lite tomt på blogginlägg den närmsta månaden!
Imorgon drar vi till Kastrup och sedan Toronto!


Wish me luck!






Kommentera gärna om jag ska lägga upp min packlista!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar