30 juni 2014

Snart dags

Nu är det bara två dagar kvar tills jag åker till Köpenhamn och tre dagar tills jag flyger därifrån till Toronto! Det är nästan som om tiden flyger förbi för fort men samtidigt är det spännande!

Det som fattas innan jag åker är att fixa "proof of funds" (och få reda på exakt vad det innebär) och att skriva ut några viktiga dokument. Jag ska också tvätta lite kläder imorgon!

Det är mycket som händer!
Harry Potter-utställningen i Norrköping var jättebra! Det var roligt att se så mycket rekvisita och att få veta mer om kostymer etc från guiden! Ett Potterheads dröm haha! När jag kom hem från Norrköping åt jag med min familj i Skövde på ett riktigt bra ställe.
I lördags träffade jag också kompisar i Skövde för bowling och middag, det var supertrevligt. Igår åkte jag hem till min pappa och grillade med honom och hans fru. Jag träffade både dem och min kära katt en sista gång innan jag åker och det var jobbigt att säga hejdå.
En kompis kom förbi idag. Vi pratade en stund och åt fruktsallad! Idag har jag även packat lite smått och organiserat vad jag ska ha med mig. Det blir tight med min 40L ryggsäck men det går!

Det har varit så mycket som hänt och varit så trevligt de senaste dagarna att jag glömt ta många bilder men ett par blev det!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar