25 juni 2014

Harry Potter madness

Idag har det varit en lugn dag med familjen. Jag var barnvakt åt lillebror halva dagen och träffade min kompis för att glugga Harry Potter och Den Flammande Bägaren. There may or may not have been ice cream involved.
Jag var ute och sprang lite i mitten på dagen men det blev visst mer smultronplockande än springande. Det är hur mycket smultron som helst ute! Det var hur som helst väldigt skönt att röra på sig lite, jag tror inte det blir mycket med det de närmsta dagarna.
Imorgon är det dock Harry Potter-utställning i Norrköping som gäller. In honour of the occasion så gjorde jag ett par rädisörhängen av cernitlera, inspirerat av Luna Lovegood!

Jag fick även mina försäkringspapper och internationella körkort idag, allt fixat, klappat och klart! Jag tror faktiskt inte att det ä något viktigt som fattas innan avresa nu och checklistan är nästan ifylld! Herregud!

Igår åkte jag till Skövde och träffade ett par kompisar. Vi träffas troligtvis inte innan jag åker så det var jobbigt att säga hej då, jag kommer att gråta som ett barn när jag ska säga hej då till hela familjen sen!
På kvällen var det släktkalas med grillning också, riktigt trevligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar