23 juni 2014

En del att göra

Hallå!

10 dagar kvar!
Idag har jag köpt lite saker till resan; adapter, vakuumpåsar och TSA-lås
Nu är det inget mer som behöver köpas då familjens presenter också är klara! Jag vill inte skriva vad presenterna innehåller än, utifall att familjen läser bloggen. Mamman är svensk så chansen finns ju alltid!

I fredags var det midsommarafton. Jag firade tillsammans med min pappas del av familjen vilket var mycket trevligt! Annat jag gjort i helgen är att promenera och titta på Harry Potter med en kompis. Vi ska på Harry Potter-utställningen i Norrköping på torsdag så vi taggar med ett maraton uppdelat över några dagar! Det är mycket som händer nu, som en bomb jämfört med det lugna året som gått, haha!

Imorgon ska jag möta ett par kompisar i Skövde och springa ett par ärenden som inte gjordes idag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar