8 juli 2014

Regniga dagar

Idag är det riktigt dåligt väder här i Sauble. Jag brukar vakna när familjen gör det men idag måste de varit väldigt tysta eftersom jag vaknade av att mamman väckte mig klockan 10! Vi har varit i Keady idag på en farmer's market. Det var dock väldigt regnigt och de flesta hade redan packat ihop när vi kom dit, det som fanns kvar var lite grönsaker och djur. Det blev pizza nu på kvällen!

Vi bor väldigt nära stranden och går dit ofta. Jag har varit dålig med solkräm och bränt min på nacken och armarna. Igår var det mycket dimma och jag och lilltjejen var ute och gick och kastade macka, mycket trevligt! Hon lyckades till och med få in några bra kast!
Dagarna flyter ihop lite när vi inte har mycket struktur. För ett par dagar sedan åkte jag in till byn i närheten och kikade och satte mig på ett café med wi-fi. Jag passade på att prata med vänner och familj via snapchat, facebook och Skype. Vi har en wi-fi enhet i stugan men den kostar mer ju mer man använder den, så jag vill inte göra det för mycket.

Familjen är supermysig! Jag börjar lära känna barnen mer och jag och flickan är ganska nära!
Jag valde att sätta ihop bilderna jag tagit till ett collage så att de inte ska fylla hela bloggen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar