9 januari 2014

Körkort!

Igår fick jag mitt körkoort! Riktigt skönt att bli klar med det måste jag säga. Det är så sjukt dyrt. Det hängde lite på en skör tråd på uppkörningen för att jag var så dålig på att motorbromsa men huvudsaken är att jag klarade det. Jag lär ju inte glömma motorbromsningen i första taget i alla fall! Jag tror att jag skulle fått ett intyg för att kunna köra innan själva körkortet kan hämtas ut men jag fick aldrig något. Jag vet inte om han bara glömde eller hur det var. Inte för att jag har planerat att köra själv de närmsta dagarna men ändå.
Idag har jag sökt lite jobb och pratat med dagis och att få volontärarbeta lite där. Jag behöver ca 100 timmar av barnpassningserfarenhet för att kunna skicka iväg min ansökan till SI. Jag hoppas att jag kan bli klar med det under januari nu.

Jag har tyvärr inte tagit några bilder idag heller men det kommer, det kommer!

Hare' gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar